O motornom brodu Anamarija
Motorni brod Anamarija izgrađen je 1993. godine u brodogradilištu Iličevsk u Rusiji za bugarske investitore. Nije bio u eksploataciji do 1994. godine kada ga je kupila tvrtka G&V Line iz Dubrovnika. To je bio prvi poslijeratni brod kupljen od strane privatnih brodara i uvezen u mladu Republiku Hrvatsku pod hrvatskom zastavom. Te godine brod je korišten u turističke svrhe na istarskom području za plovidbu na relaciji Poreč – Venecija. Nakon toga nekoliko je godina, u suradnji s Jadrolinijom, plovio na zadarskom području, a 2000. godine počinje samostalno održavati državnu brodsku liniju na relaciji Zadar – Iž – Rava.
20. prosinca 2013. godine nakon restrukturiranja tvrtke G&V Line Dubrovnik, brod prelazi u vlasništvo novonastale tvrtke G&V Line Iadera iz Zadra. Danas održava dvije državne linije i to državnu brodsku liniju br. 405 na relaciji Zadar – Iž – Rava te liniju br. 406 koja povezuje Zadar s mjestima Sali i Zaglav na Dugom otoku.
Motorni brod Anamarija ima kapacitet za prijevoz 250 osoba. Putnicima su na raspolaganju 3 unutarnja klimatizirana salona, caffe bar, prostor za prtljagu i ostali teži teret.Onima koji žele užitak plovidbe na otvorenom na raspolaganju je putnički prostor za sjedenje na gornjoj palubi.
- Kapacitet putnika: 250 osoba
- Godina gradnje: 1993
- Mjesto gradnje: Iličevsk, Rusija
- Tonaža: 274 BRT/ 82 NT
- Duljina: 39,81 m
- Širina: 6,90 m
- Gaz: 2,90 m
- Brzina: 17 Čv
- Pogon: 3 diesel motora
- Snaga: 1×368 kW i 2×198 kW