Ovim uvjetima definira se postupak naručivanja, plaćanja, isporuke, povrata i reklamacija te opće odredbe poslovanja prilikom kupovine brodskih karata
na državnim linijama:
9406 Zadar – Zaglav (Sali) – Bršanj – Zadar
406 Zadar – Zaglav (Sali) – Zadar
405 Zadar – Iž – Rava i obratno
614 Orebić – Korčula i obratno,
u Internet trgovini https://gv-zadar.hr.
Prodavatelj je G&V LINE IADERA D.O.O., a kupac je posjetitelj ovih stranica koji popuni elektronsku narudžbu te izvrši plaćanje putem debitne/kreditne kartice.
Podaci o prodajnom mjestu
- G&V Line Iadera d.o.o. za pomorstvo, turizam, trgovinu i usluge
- Adresa: Poljana Natka Nodila 7, 23 000 Zadar, Hrvatska
- Direktor: Dražen Montana
- OIB: 16518780172
- MB: 4145305
- MBS: 060306825
- Temeljni kapital: 42.000,00 kn
- ŽR Erste: HR8124070001100558558
- Email: info@gv-zadar.hr
- Telefon: +385 23 250 733
Ponuda
U internet trgovini gv-zadar.hr možete kupiti brodske karte za linije:
- 9406 Zadar – Zaglav (Sali) – Bršanj – Zadar
- 406 Zadar – Zaglav (Sali) – Zadar
- 405 Zadar – Iž – Rava i obratno
- 614 Orebić – Korčula i obratno
Cjenici brodskih karata za sve linije dostupni su na https://gv-zadar.hr/cjenik/
POSTUPAK NARUČIVANJA I PLAĆANJA
Proces sadrži 4 koraka:
- odabir polazišta i destinacije, datuma i vremena te broja osoba
- potvrda narudžbe te unos email adrese za dostavu elektroničkog računa i karte,
- plaćanje preko Payment gateway providera CorvusPay
- na email adresu se šalju račun i karte, koje je potrebno predočiti na ekranu mobilnog telefona prilikom ukrcavanja na brod.
Dostava u elektroničkom obliku je besplatna. Ako kupac ne primi poruku sa računom i kartama na adresu elektroničke pošte u očekivanom vremenu, a nakon što je provjerio pretinac elektroničke pošte za neželjenu poštu (Spam, Trash, Junk direktorije), kupac treba o tome obavijestiti prodavatelja na email adresu info@gv-zadar.hr, kako bi se poduzele radnje naknadnog slanja karata na adresu elektroničke pošte. Zahtjev pošaljite sa email adrese koju ste naveli prilikom kupnje karata, te molimo navedite: datum polaska, datum povratka ukoliko je naveden, polazište, destinaciju, broj osoba i približno vrijeme kad ste kupili karte.
Kupljena karta vrijedi samo za putovanje na datum i sat koji je naznačen na karti.
NAČINI PLAĆANJA
Naručeni proizvodi ili usluge plaćaju se online jednom od debitnih/kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro®, Visa.
Logotipovi prihvata kartica
![]() | ![]() | ![]() |
Logotipovi sigurnosnih programa
![]() | ![]() |
Sve cijene izražene su u Euru (€).
Pretvorba valute
Sva plaćanja izvršit će se u Euru. Naplaćeni iznos na vašem računu kreditne kartice pretvara se u vašu lokalnu valutu prema tečaju udruga kreditnih kartica.
Izjava o sigurnosti online plaćanja
Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.
CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.
Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.
Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.
Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.
Hvala što koristite CorvusPay!
UVJETI REKLAMACIJA I POVRATA
Uvjeti za reklamaciju i pravo na povrat ostvaruju se u skladu sa Uredbom o pravima putnika u pomorskom prijevozu i unutarnjoj plovidbi.
Povrat cjelokupnog iznosa novca je moguć samo u slučaju odgode isplovljavanja broda za koju je karta kupljena. Odgoda plovidbe može biti uzrokovana kvarom ili nepovoljnim vremenskim uvjetima. Ako postoji osnova za povrat, novac će biti vraćen na račun kupca sa kojeg je izvršena uplata, u roku 30 dana.
Promjena datuma i/ili sata putovanja na kupljenoj karti moguća je ukoliko je zahtjev upućen na info@gv-zadar.hr , najmanje 24 sata prije datuma/sata polaska broda, naznačenog na karti za koju se traži promjena.
Zahtjevi primljeni nakon tog vremena neće biti odobreni.
Za kartu kupljenu unutar 24h prije polaska broda nije moguća promjena datuma ili sata putovanja.
Kod odustajanja od putovanja i storniranja karte, moguće je ostvariti povrat 50% iznosa cijene kupljene karte, ukoliko je zahtjev upućen na info@gv-zadar.hr, najmanje 24 sata prije datuma/sata polaska broda, naznačenog na karti za koju se traži storno i povrat.
Zahtjevi primljeni nakon tog vremena neće biti odobreni.
Za kartu kupljenu unutar 24h prije polaska broda nije moguće ostvariti povrat.
Koraci za povrat
- Kontaktirajte prodavača slanjem e-maila, sa Vaše email adrese koju ste koristili prilikom kupnje, na info@gv-zadar.hr sa slijedećim podacima: ime i prezime kupca, broj računa, broj narudžbe, relacija, datum i vrijeme polaska, kontakt telefon.
- Prodavatelj će vas kontaktirati u vezi problema unutar 3 radna dana.
- U slučaju valjanog razloga, sukladno gore navedenim uvjetima, novac će biti vraćen na vašu kreditnu karticu ili račun. Vrijeme potrebno da novac sjedne na vašu kreditnu karticu može potrajati i do mjesec dana.
Nadležnost suda
Ukoliko kupac nije zadovoljan rješenjem reklamacijskog postupka od strane https://gv-zadar.hr, ima pravo na sudsku arbitražu. Za takav slučaj ugovara se nadležnost suda u Zadru.
Izjava o zaštiti i prikupljanju podataka
O zaštiti podataka informirajte se ovdje.
OPĆENITO
G&V LINE IADERA D.O.O zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila. Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom kupnje usluge koje pruža gv-zadar.hr.
Kupac/posjetitelj se obvezuje da neće neovlašteno umnožavati kupljene brodske karte.
Internet trgovina ne odgovara za eventualne troškove nastale korištenjem usluge pristupa našim stranicama. U slučaju problema, molimo Vas da isti prijavite na info@gv-zadar.hr, kako bismo ih otklonili na najbrži mogući način.