- Kupnja karte na prodajnom mjestu
- Kupnja karte online
- Načini plaćanja / R1 račun
- Otočani (pravo na povlašteni prijevoz)
- Popusti
- Prijevoz bicikli
- Prijevoz životinja
- Prijevoz tereta
- Prtljaga
- Ukrcaj
- Tijekom putovanja
- Odustajanje od putovanja i pravila povrata
- Parking u lukama ukrcaja
Kupnja karte na prodajnom mjestu
- Rezervacija karata nije moguća.
- Potrebno je kupiti kartu kako bi se osiguralo mjesto na brodu za željeni datum i vrijeme putovanja.
- Karta se na prodajnom mjestu može kupiti 30-60 minuta prije polaska broda (ovisno o radnom vremenu prodajnog mjesta), no može se kupiti i 1 dan ili nekoliko dana unaprijed.
- VAŽNO! Karta vrijedi samo za datum i sat polaska koji su na njoj naznačeni.
- Kod kupnje karte unaprijed, molimo obratiti pozornost na pravila u slučaju odustajanja od putovanja i pravila povrata (nakon što prođe datum i sat putovanja naznačen na karti, nije moguće vratiti kartu i dobiti povrat).
- Sjedala u brodu nisu numerirana, kupljena karta putniku osigurava putovanje brodom na odabrani datum i sat, a sjedalo putnik bira sam nakon ukrcaja.
Lokaciju i radno vrijeme svih naših prodajnih mjesta možete pogledati ovdje.
Kupnja karte online
- Kartu je moguće kupiti online za sve naše linije.
- Rezervacija karata nije moguća.
- Potrebno je kupiti kartu kako bi se osiguralo mjesto na brodu za željeni datum i vrijeme putovanja.
- VAŽNO! Karta vrijedi samo za datum i sat polaska koji su na njoj naznačeni.
- Prije završetka kupovine molimo obratiti pozornost na pravila u slučaju odustajanja od putovanja, promjene datuma putovanja i pravila povrata za karte kupljene online (kod promjene datuma putovanja potrebno je uputiti zahtjev najmanje 24 sata prije putovanja; kod odustajanja od putovanja potrebno je uputiti zahtjev najmanje 24 sata prije putovanja te je moguće ostvariti povrat 50% uplaćenih sredstava).
- Plaćanje se vrši putem pružatelja usluge Corvus Pay, a moguće je platiti debitnim/kreditnim karticama: Mastercard, Maestro i Visa.
- Mogući razlozi neuspješne online kupnje su slijedeći:
- Nedovoljno sredstava na računu
- Kupac nije ispravno potvrdio identitet putem 3D secure provjere koja se odvija na ekranu banke koja mu je izdala karticu
- Pogrešno unesen broj kartice
- Pogrešno unesen CVV broj
- Ograničenja na kartici (npr. kartica nema odobrenu mogućnost plaćanja na ecommerce kanalu ili nema mogućnost plaćanja na ecommerce kanalu osim u zemlji u kojoj je izdana)
- U slučaju više neuspješnih pokušaja online kupovine, kupac se treba obratiti banci koja je izdala karticu ili svoju kartu kupiti na jednom od naših prodajnih mjesta.
- Nakon uspješno završene online kupovine, kupac će na email adresu koju je prethodno unio primiti kupljene karte za putovanje.
- Karte nije potrebno printati, dovoljno je pokazati ih prilikom ukrcaja na zaslonu mobilnog telefona.
- Karte koje nisu printane potrebno je otvoriti i pripremiti na zaslonu telefona prije ukrcaja, kako bi se izbjeglo stvaranje gužve i zastoja na ukrcaju.
Za online kupnju karte kliknite ovdje.
Načini plaćanja / R1 račun
- Načini plaćanja na prodajnim mjestima:
- Gotovina (Euro)
- Kartice (na određenim prodajnim mjestima)
- Dostupne načine plaćanja na našim prodajnim mjestima pogledajte ovdje.
- Kod plaćanja karticom na prodajnim mjestima na kojima je to moguće, potrebno je isto naglasiti unaprijed, prije izdavanja računa.
- Kod kupnje karte ONLINE moguće je plaćanje debitnim/kreditnim karticama: Mastercard, Maestro i Visa.
- Način plaćanja na brodu (za prijevoz bicikli, životinja, tereta) je samo gotovina (Euro).
- Virmansko/transakcijsko plaćanje (na osnovu prethodno sklopljenog ugovora ili ponude/predračuna) moguće je ukoliko je zahtjev za takav način plaćanja putnih karata upućen unaprijed na info@gv-zadar.hr.
- R1 račun:
- Kod kupnje karte na prodajnom mjestu R1 račun je potrebno zatražiti unaprijed, prije izdavanja računa/karte.
- Kod ONLINE kupnje karte R1 račun može se zatražiti nakon završene kupovine na info@gv-zadar.hr (uz broj računa kupljenih karata te podatke o tvrtki za izradu R1 računa).
Otočani (pravo na povlašteni prijevoz)
- Pravo na povlašteni prijevoz temeljem Otočne iskaznice moguće je ostvariti samo na državnim linijama (iz Zadra za Sali i Zaglav na Dugom otoku, te za otoke Iž i Ravu).
- Samo osobe s prebivalištem na otoku imaju pravo na povlašteni prijevoz.
- Kategorije povlaštenog prijevoza su različite, ovisno o statusu korisnika: predškolac, učenik, student, umirovljenik, osoba starija od 65 god., redovni korisnik, javne službe itd.
- Pravo na povlašteni prijevoz prilikom kupnje karte na prodajnom mjestu ostvaruje se predočenjem Otočne iskaznice.
- Samo osoba koja je vlasnik Otočne iskaznice može, uz predočenje iste, dobiti kartu za povlašteni prijevoz i putovati s takvom kartom, a iskaznicu je potrebno uvijek imati sa sobom i pokazati prilikom ukrcaja.
- O pravima na povlašteni prijevoz i izdavanju Otočne iskaznice odlučuju nadležna tijela RH, odnosno Agencija za obalni linijski pomorski promet (https://agencija-zolpp.hr/).
- Zahtjev za izdavanje Otočne iskaznice popunjava se i predaje u poštanskom uredu.
- Za sve dodatne informacije o pravima otočana na povlašteni prijevoz i Otočnim iskaznicama, obratiti se Agenciji za obalni linijski pomorski promet na tel. 021/329 372 ili 021/329 373.
Popusti
Na državnim brodskim linijama 405 Zadar-Iž-Rava i 406 Zadar-Sali-Zaglav-Zadar (brod Anamarija):
- Djeca od 0-3 godine putuju besplatno (potrebno je zatražiti kartu na prodajnom mjestu)
- Djeca od 3-12 godina ostvaruju popust; cijena karte tijekom cijele godine iznosi:
- za Sali i Zaglav 13,00 kn / 1,73 €
- za Iž 12,00 kn / 1,59 €
- za Ravu 13,00 kn / 1,73 €.
- Osobe s invaliditetom ostvaruju 75% popusta na trenutno važeću cijenu karte za odrasle, uz predočenje iskaznice/potvrde o invaliditetu
- Vlasnici Otočne iskaznice ostvaruju popust na temelju kategorije kojoj pripadaju, uz predočenje iskaznice
- Javne službe ostvaruju popust na temelju kategorije kojoj pripadaju, uz predočenje Otočne iskaznice izdane javnoj službi
- Popust za grupe na državnim linijama nije moguće ostvariti
Na državnoj brzobrodskoj liniji 9406 Zadar-Sali-Zaglav-Bršanj-Zadar (katamaran Melita):
- Djeca od 0-3 godine putuju besplatno (potrebno je zatražiti kartu na prodajnom mjestu)
- Djeca od 3-12 godina ostvaruju popust; cijena karte tijekom cijele godine iznosi 22,00 kn / 2,92 €
- Osobe s invaliditetom ostvaruju 75% popusta na trenutno važeću cijenu karte za odrasle, uz predočenje iskaznice/potvrde o invaliditetu
- Vlasnici Otočne iskaznice ostvaruju popust na temelju kategorije kojoj pripadaju, uz predočenje iskaznice
- Javne službe ostvaruju popust na temelju kategorije kojoj pripadaju, uz predočenje Otočne iskaznice izdane javnoj službi
- Popust za grupe na državnim linijama nije moguće ostvariti
Prijevoz bicikli
- Prijevoz bicikle plaća se na brodu prilikom ukrcaja (način plaćanja: gotovina; Euro).
- Cijena prijevoza bicikle od Zadra do Sali ili Zaglava (Dugi otok) te do otoka Iža ili Rave iznosi 25,00 kn / 3,32 € (u jednom smjeru).
Prijevoz životinja
- Svi naši brodovi su „pet friendly“ i moguće je putovati sa svojim kućnim ljubimcem.
- Putnici koji putuju s kućnim ljubimcem (psom), ne smiju ga držati na sjedalu već pored svog sjedala.
- Na državnim linijama (od Zadra do Sali i Zaglava na Dugom otoku, te do otoka Iža i Rave) ne naplaćuje se prijevoz kućnog ljubimca.
- Na brodu Anamarija kućni ljubimci mogu boraviti u krmenom salonu (ali ne na sjedalu!) ili na gornjoj otvorenoj palubi; na katamaranu Melita kućni ljubimci mogu boraviti u prostoru ispred putničkog salona.
Prijevoz tereta
- Prijevoz tereta moguć je na brodu Anamarija, koji plovi na državnim brodskim linijama 405 Zadar-Iž-Rava i 406 Zadar-Sali-Zaglav-Zadar.
- Prijevoz tereta na državnim linijama naplaćuje se prema cjeniku kojeg možete pogledati ovdje.
- Naplata se vrši direktno na brodu prilikom ukrcaja tereta (način plaćanja: gotovina; Euro).
- Brodar i posade brodova ne odgovaraju za izgubljenu prtljagu, teret i pošiljke ostavljene bez nadzora!
Prtljaga
- U cijenu karte na svim našim brodovima i linijama uključen je prijevoz prtljage: 1 ručna prtljaga i 1 kofer do 20kg.
- Putnicima koji putuju s djecom ne naplaćuje se dodatno za dječja kolica.
- Brodar i posade brodova ne odgovaraju za izgubljenu prtljagu, teret i pošiljke ostavljene bez nadzora!
Ukrcaj
- Mjesta ukrcaja (i iskrcaja) u svim našim lukama/destinacijama možete pogledati ovdje.
- Ukrcaj na svim našim brodovima i linijama počinje 30 minuta prije polaska broda (osim u međulukama gdje ukrcaj počinje odmah nakon iskrcaja putnika).
- Na ukrcaj je potrebno doći s pripremljenom kartom kupljenom na prodajnom mjestu.
- U slučaju karata kupljenih ONLINE, putnik treba kartu koju je primio putem emaila unaprijed otvoriti na zaslonu svog mobilnog telefona i imati spremnu kada dođe na ukrcaj, kako bi se izbjegle gužve i zastoji na ukrcaju.
- U slučaju prijevoza bicikle i/ili tereta, naplatu za prijevoz navedenog obavit će član posade broda odmah po ukrcaju putnika (način plaćanja: gotovina; Euro).
- Sjedala u brodu nisu numerirana, putnik sam bira sjedalo nakon ukrcaja.
Tijekom putovanja
- Na svim našim brodovima dostupan je besplatan WIFI, a lozinka za spajanje može se zatražiti od posade.
- Katamaran Antonija opremljen je barom koji nudi: kavu, pića, sladolede, kroasane, sendviče, grickalice.
- Katamaran Melita opremljen je samoposlužnim aparatima s kavom, vodom/sokovima i grickalicama.
- Brod Anamarija opremljen je barom koji nudi: kavu, pića i sladolede.
Odustajanje od putovanja i pravila povrata
- Karta vrijedi samo za putovanje na datum i sat za koji je kupljena, a koji je na njoj naznačen!
- U slučaju odustajanja od putovanja ili promjene datuma/sata putovanja potrebno je uputiti zahtjev na info@gv-zadar.hr, najmanje 24 sata prije putovanja. Kod odustajanja od putovanja, moguće je ostvariti povrat od 50 % ukupnog iznosa, a povrat se vrši na karticu ili bankovni račun kupca.
- Ukoliko je zahtjev upućen manje od 24 sata prije početka putovanja, povrat i/ili promjena datuma neće biti odobreni.
Otkazivanje ili odgoda putovanja od strane brodara G&V LINE IADERA
- Otkazivanje ili odgoda putovanja od strane brodara G&V Line Iadera moguće je u slučajevima tehničkog kvara ili nepovoljnih vremenskih uvjeta za plovidbu.
- U slučaju otkazivanja ili odgode putovanja zbog nepovoljnih vremenskih uvjeta za plovidbu, odluka o tome donosi se 30-60 minuta prije predviđenog vremena isplovljenja po redu plovidbe i objavljuje na web stranici www.gv-zadar.hr.
- Putnici s unaprijed kupljenim kartama za otkazano ili odgođeno putovanje imaju pravo na povrat novca ili zamjenu karte za neki drugi datum/sat putovanja, a navedeno mogu zatražiti na info@gv-zadar.hr.
Parking u lukama ukrcaja
ZADAR
- Lokacija ukrcaja/iskrcaja svih naših brodova u Zadru je: Liburnska obala (centar Zadra – stari grad, Poluotok). Pogledaj lokaciju
- U blizini mjesta ukrcaja dostupna su javna gradska parkirna mjesta koja se naplaćuju po satu.
- Mapu sa označenim parking zonama i cijenama u centru Zadra te više informacija potražite na https://oil.hr/ ili na tel +385 23 213 035.