Informacije za putnike


Kupnja karte na prodajnom mjestu

  • Rezervacija karata nije moguća.
  • Potrebno je kupiti kartu kako bi se osiguralo mjesto na brodu za željeni datum i vrijeme putovanja.
  • Karta se na prodajnom mjestu može kupiti 30-60 minuta prije polaska broda (ovisno o radnom vremenu prodajnog mjesta), no može se kupiti i 1 dan ili nekoliko dana unaprijed.
  • VAŽNO! Karta vrijedi samo za datum i sat polaska koji su na njoj naznačeni.
  • Kod kupnje karte unaprijed, molimo obratiti pozornost na pravila u slučaju odustajanja od putovanja i pravila povrata (nakon što prođe datum i sat putovanja naznačen na karti, nije moguće vratiti kartu i dobiti povrat).
  • Sjedala u brodu nisu numerirana, kupljena karta putniku osigurava putovanje brodom na odabrani datum i sat, a sjedalo putnik bira sam nakon ukrcaja.

Lokaciju i radno vrijeme svih naših prodajnih mjesta možete pogledati ovdje.

Povratak na vrh


Kupnja karte online

  • Kartu je moguće kupiti online za sve naše linije.
  • Rezervacija karata nije moguća.
  • Potrebno je kupiti kartu kako bi se osiguralo mjesto na brodu za željeni datum i vrijeme putovanja.
  • VAŽNO! Karta vrijedi samo za datum i sat polaska koji su na njoj naznačeni.
  • Prije završetka kupovine molimo obratiti pozornost na pravila u slučaju odustajanja od putovanja, promjene datuma putovanja i pravila povrata za karte kupljene online (kod promjene datuma putovanja potrebno je uputiti zahtjev najmanje 24 sata prije putovanja; kod odustajanja od putovanja potrebno je uputiti zahtjev najmanje 24 sata prije putovanja te je moguće ostvariti povrat 50% uplaćenih sredstava).
  • Plaćanje se vrši putem pružatelja usluge Corvus Pay, a moguće je platiti debitnim/kreditnim karticama: Mastercard, Maestro i Visa.
  • Mogući razlozi neuspješne online kupnje su slijedeći:
    • Nedovoljno sredstava na računu
    • Kupac nije ispravno potvrdio identitet putem 3D secure provjere koja se odvija na ekranu banke koja mu je izdala karticu
    • Pogrešno unesen broj kartice
    • Pogrešno unesen CVV broj
    • Ograničenja na kartici (npr. kartica nema odobrenu mogućnost plaćanja na ecommerce kanalu ili nema mogućnost plaćanja na ecommerce kanalu osim u zemlji u kojoj je izdana)
  • U slučaju više neuspješnih pokušaja online kupovine, kupac se treba obratiti banci koja je izdala karticu ili svoju kartu kupiti na jednom od naših prodajnih mjesta.
  • Nakon uspješno završene online kupovine, kupac će na email adresu koju je prethodno unio primiti kupljene karte za putovanje.
  • Karte nije potrebno printati, dovoljno je pokazati ih prilikom ukrcaja na zaslonu mobilnog telefona.
  • Karte koje nisu printane potrebno je otvoriti i pripremiti na zaslonu telefona prije ukrcaja, kako bi se izbjeglo stvaranje gužve i zastoja na ukrcaju.

Za online kupnju karte kliknite ovdje.

Povratak na vrh


Načini plaćanja / R1 račun

  • Načini plaćanja na prodajnim mjestima:
    • Gotovina (Euro)
    • Kartice (na određenim prodajnim mjestima)
  • Dostupne načine plaćanja na našim prodajnim mjestima pogledajte ovdje.
  • Kod plaćanja karticom na prodajnim mjestima na kojima je to moguće, potrebno je isto naglasiti unaprijed, prije izdavanja računa.
  • Kod kupnje karte ONLINE moguće je plaćanje debitnim/kreditnim karticama: Mastercard, Maestro i Visa.
  • Način plaćanja na brodu (za prijevoz bicikli, životinja, tereta) je samo gotovina (Euro).
  • Virmansko/transakcijsko plaćanje (na osnovu prethodno sklopljenog ugovora ili ponude/predračuna) moguće je ukoliko je zahtjev za takav način plaćanja putnih karata upućen unaprijed na info@gv-zadar.hr.
  • R1 račun:
    • Kod kupnje karte na prodajnom mjestu R1 račun je potrebno zatražiti unaprijed, prije izdavanja računa/karte.
    • Kod ONLINE kupnje karte R1 račun može se zatražiti nakon završene kupovine na info@gv-zadar.hr (uz broj računa kupljenih karata te podatke o tvrtki za izradu R1 računa).

Povratak na vrh


Otočani (pravo na povlašteni prijevoz)

  • Pravo na povlašteni prijevoz temeljem Otočne iskaznice moguće je ostvariti samo na državnim linijama (iz Zadra za Sali i Zaglav na Dugom otoku, te za otoke Iž i Ravu).
  • Samo osobe s prebivalištem na otoku imaju pravo na povlašteni prijevoz.
  • Kategorije povlaštenog prijevoza su različite, ovisno o statusu korisnika: predškolac, učenik, student, umirovljenik, osoba starija od 65 god., redovni korisnik, javne službe itd.
  • Pravo na povlašteni prijevoz prilikom kupnje karte na prodajnom mjestu ostvaruje se predočenjem Otočne iskaznice.
  • Samo osoba koja je vlasnik Otočne iskaznice može, uz predočenje iste, dobiti kartu za povlašteni prijevoz i putovati s takvom kartom, a iskaznicu je potrebno uvijek imati sa sobom i pokazati prilikom ukrcaja.
  • O pravima na povlašteni prijevoz i izdavanju Otočne iskaznice odlučuju nadležna tijela RH, odnosno Agencija za obalni linijski pomorski promet (https://agencija-zolpp.hr/).
  • Zahtjev za izdavanje Otočne iskaznice popunjava se i predaje u poštanskom uredu.
  • Za sve dodatne informacije o pravima otočana na povlašteni prijevoz i Otočnim iskaznicama, obratiti se Agenciji za obalni linijski pomorski promet na tel. 021/329 372 ili 021/329 373.

Povratak na vrh


Popusti

Na državnim brodskim linijama 405 Zadar-Iž-Rava i 406 Zadar-Sali-Zaglav-Zadar (brod Anamarija):

  • Djeca od 0-3 godine putuju besplatno (potrebno je zatražiti kartu na prodajnom mjestu)
  •  Djeca od 3-12 godina ostvaruju popust; cijena karte tijekom cijele godine iznosi:
    • za Sali i Zaglav 13,00 kn / 1,73 €
    • za Iž 12,00 kn / 1,59 €
    • za Ravu 13,00 kn / 1,73 €.
  • Osobe s invaliditetom ostvaruju 75% popusta na trenutno važeću cijenu karte za odrasle, uz predočenje iskaznice/potvrde o invaliditetu
  • Vlasnici Otočne iskaznice ostvaruju popust na temelju kategorije kojoj pripadaju, uz predočenje iskaznice
  • Javne službe ostvaruju popust na temelju kategorije kojoj pripadaju, uz predočenje Otočne iskaznice izdane javnoj službi
  • Popust za grupe na državnim linijama nije moguće ostvariti

Na državnoj brzobrodskoj liniji 9406 Zadar-Sali-Zaglav-Bršanj-Zadar (katamaran Melita):

  • Djeca od 0-3 godine putuju besplatno (potrebno je zatražiti kartu na prodajnom mjestu)
  • Djeca od 3-12 godina ostvaruju popust; cijena karte tijekom cijele godine iznosi 22,00 kn / 2,92 €
  • Osobe s invaliditetom ostvaruju 75% popusta na trenutno važeću cijenu karte za odrasle, uz predočenje iskaznice/potvrde o invaliditetu
  • Vlasnici Otočne iskaznice ostvaruju popust na temelju kategorije kojoj pripadaju, uz predočenje iskaznice
  • Javne službe ostvaruju popust na temelju kategorije kojoj pripadaju, uz predočenje Otočne iskaznice izdane javnoj službi
  • Popust za grupe na državnim linijama nije moguće ostvariti

Povratak na vrh


Prijevoz bicikli

  • Prijevoz bicikle plaća se na brodu prilikom ukrcaja (način plaćanja: gotovina; Euro).
  • Cijena prijevoza bicikle od Zadra do Sali ili Zaglava (Dugi otok) te do otoka Iža ili Rave iznosi 25,00 kn / 3,32 € (u jednom smjeru).

Povratak na vrh


Prijevoz životinja

  • Svi naši brodovi su „pet friendly“ i moguće je putovati sa svojim kućnim ljubimcem.
  • Putnici koji putuju s kućnim ljubimcem (psom), ne smiju ga držati na sjedalu već pored svog sjedala.
  • Na državnim linijama (od Zadra do Sali i Zaglava na Dugom otoku, te do otoka Iža i Rave) ne naplaćuje se prijevoz kućnog ljubimca.
  • Na brodu Anamarija kućni ljubimci mogu boraviti u krmenom salonu (ali ne na sjedalu!) ili na gornjoj otvorenoj palubi; na katamaranu Melita kućni ljubimci mogu boraviti u prostoru ispred putničkog salona.

Povratak na vrh


Prijevoz tereta

  • Prijevoz tereta moguć je na brodu Anamarija, koji plovi na državnim brodskim linijama 405 Zadar-Iž-Rava i 406 Zadar-Sali-Zaglav-Zadar.
  • Prijevoz tereta na državnim linijama naplaćuje se prema cjeniku kojeg možete pogledati ovdje.
  • Naplata se vrši direktno na brodu prilikom ukrcaja tereta (način plaćanja: gotovina; Euro).
  • Brodar i posade brodova ne odgovaraju za izgubljenu prtljagu, teret i pošiljke ostavljene bez nadzora!

Povratak na vrh


Prtljaga

  • U cijenu karte na svim našim brodovima i linijama uključen je prijevoz prtljage: 1 ručna prtljaga i 1 kofer do 20kg.
  • Putnicima koji putuju s djecom ne naplaćuje se dodatno za dječja kolica.
  • Brodar i posade brodova ne odgovaraju za izgubljenu prtljagu, teret i pošiljke ostavljene bez nadzora!

Povratak na vrh


Ukrcaj

  • Mjesta ukrcaja (i iskrcaja) u svim našim lukama/destinacijama možete pogledati ovdje.
  • Ukrcaj na svim našim brodovima i linijama počinje 30 minuta prije polaska broda (osim u međulukama gdje ukrcaj počinje odmah nakon iskrcaja putnika).
  • Na ukrcaj je potrebno doći s pripremljenom kartom kupljenom na prodajnom mjestu.
  • U slučaju karata kupljenih ONLINE, putnik treba kartu koju je primio putem emaila unaprijed otvoriti na zaslonu svog mobilnog telefona i imati spremnu kada dođe na ukrcaj, kako bi se izbjegle gužve i zastoji na ukrcaju.
  • U slučaju prijevoza bicikle i/ili tereta, naplatu za prijevoz navedenog obavit će član posade broda odmah po ukrcaju putnika (način plaćanja: gotovina; Euro).
  • Sjedala u brodu nisu numerirana, putnik sam bira sjedalo nakon ukrcaja.

Povratak na vrh


Tijekom putovanja

  • Na svim našim brodovima dostupan je besplatan WIFI, a lozinka za spajanje može se zatražiti od posade.
  • Katamaran Antonija opremljen je barom koji nudi: kavu, pića, sladolede, kroasane, sendviče, grickalice.
  • Katamaran Melita opremljen je samoposlužnim aparatima s kavom, vodom/sokovima i grickalicama.
  • Brod Anamarija opremljen je barom koji nudi: kavu, pića i sladolede.

Povratak na vrh


Odustajanje od putovanja i pravila povrata

  • Karta vrijedi samo za putovanje na datum i sat za koji je kupljena, a koji je na njoj naznačen!
  • U slučaju odustajanja od putovanja ili promjene datuma/sata putovanja potrebno je uputiti zahtjev na info@gv-zadar.hr, najmanje 24 sata prije putovanja. Kod odustajanja od putovanja, moguće je ostvariti povrat od 50 % ukupnog iznosa, a povrat se vrši na karticu ili bankovni račun kupca.
  • Ukoliko je zahtjev upućen manje od 24 sata prije početka putovanja, povrat i/ili promjena datuma neće biti odobreni.

Povratak na vrh


Otkazivanje ili odgoda putovanja od strane brodara G&V LINE IADERA

  • Otkazivanje ili odgoda putovanja od strane brodara G&V Line Iadera moguće je u slučajevima tehničkog kvara ili nepovoljnih vremenskih uvjeta za plovidbu.
  • U slučaju otkazivanja ili odgode putovanja zbog nepovoljnih vremenskih uvjeta za plovidbu, odluka o tome donosi se 30-60 minuta prije predviđenog vremena isplovljenja po redu plovidbe i objavljuje na web stranici www.gv-zadar.hr.
  • Putnici s unaprijed kupljenim kartama za otkazano ili odgođeno putovanje imaju pravo na povrat novca ili zamjenu karte za neki drugi datum/sat putovanja, a navedeno mogu zatražiti na info@gv-zadar.hr.

Povratak na vrh


Parking u lukama ukrcaja

ZADAR

  • Lokacija ukrcaja/iskrcaja svih naših brodova u Zadru je: Liburnska obala (centar Zadra – stari grad, Poluotok). Pogledaj lokaciju
  • U blizini mjesta ukrcaja dostupna su javna gradska parkirna mjesta koja se naplaćuju po satu.
  • Mapu sa označenim parking zonama i cijenama u centru Zadra te više informacija potražite na https://oil.hr/ ili na tel +385 23 213 035.

Povratak na vrh